jueves, 31 de enero de 2013

Mi primer babero




Avui us vull ensenyar el meu primer pitet. 
No és per a mi, eh? Que ningú s'emocioni, que per aquí encara no en necessitem! 
Aquest l'he fet per a una companya de feina de l'Albert, 
la Marta, que està esperant a un Pol.

Hoy os quiero enseñar mi primer babero.
No es para mí, eh? Que nadie se emocione, que por aquí aún no necesitamos de baberitos!
Éste lo he hecho para una compañera de trabajo de Albert, 
Marta, que está esperando a un pequeño Pol.

Today I want to show you my first bib.
It isn't for us, ok? Don't get mad with that.. we still don't need any of these!
I've made this one for one of my boyfriend's colleagues,
Marta, who is expecting a boy named Pol.





La tela és de Blue Hill, i m'encantaaaaa. I per a donar-li cos a 
tan maques tortuguetes, l'Albert em va suggerir que les fes un mica acolxadetes.
Així que, dit i fet !

La tela es de Blue Hill,y me encantaaaaaaaa. Y para darle cuerpo a 
estas tortuguitas tan preciosas, Albert me sugirió que las acolchara un poco.
Y sus deseos son órdenes... :-)

Fabric is from Blue Hill, and I just love it !
And I have quilted the turtles a bit, to give them some relief.
They are so lovely...


I algunes fotos més... amb el nom d'en Pol aplicat.
Y algunas fotos más.. con el nombre de Pol aplicado.
And some more pics... with the baby boy name appliqued.


I el darrere, clar. De la mateixa col·lecció de Blue Hill.
Y la parte trasera, claro. De la misma colección de Blue Hill.
And the backing, of course. Fabric from the same collection of Blue Hill.



No hay comentarios:

Publicar un comentario