sábado, 5 de enero de 2013

Alfombra de trapillo

Heus aquí un dels meus regals handmade de Nadal.
He aquí uno de mis regalos handmade de Navidad.
Here is one my Christmas handmade presents.

Els meus pares havien tingut un petit accident amb la catifa de la terrassa, 
i no acabaven de decidir-se a comprar-n'hi una de nova... 
Així que vaig decidir passar-me per Tutéate per a veure si jo els n'hi podria fer una. 
Mis padres tuvieron un pequeño accidente con la alfombra de la terraza,
y no acababan de decidirse por comprar una de nueva...
Así que decidí pasarme por Tutéate para ver si yo les podría hacer una.
My parents had had a little accident with their carpet from the terrace,
and they just didn't find anything to replace it...
So I decided to stop by Tutéate to see if I could find anything to make one carpet myself.

Al final vaig acabar optant per uns cabdells de Trapillo: un material nou amb què encara 
no havia treballat mai... però és que els colors em van enamorar ! 
M'agrada molt com combinen aquests blau i verd.
Al final me decidí por unos ovillos de Trapillo: un material nuevo con el que no había
trabajado nunca... pero es que me enamoré de los colores!
Me encanta cómo combinan estos azul y verde.
I ended up buying some balls of 'Trapillo': a new material I had never
worked with... but I had just fallen in love with their colors!
I love the way these blue and green combine.



El següent repte era com combinar els dos cabdells...
El siguiente reto era cómo combinar los dos ovillos...
The next challenge was how to combine the two balls...

M'agradava la idea de barrejar els colors; no volia fer res que es veiés massa uniforme i monòton.
Però si unia les tires amb el típic nus invisible, em quedava un nus massa gruixut... 
així que al final, aprofitant-me del tipus del material, vaig tirar de màquina de cosir.
Me gustaba la idea de mezclar colores; no quería nada que se viera demasiado uniforme y monótono.
Pero si unía las tiras con el típico nudo invisible, me quedaba un nudo demasiado grande...
así que al final, aprovechándome el tipo de material, tiré de máquina de coser.
I liked the idea of combining the colors; I didn't want anything that looked too much monotonous.
But if I joined them by making the typical double knot, the result was too much thick...
SoI took advantage of the material and ended up using the sewing machine.

Mireu. No és fantàstic?
Mirad. No es fantástico?
Look. Isn't it great?



I utilitzant una agulla de ganxet del 15... aquesta és la catifa resultant
Y usando una aguja de ganchillo del 15... esta es la alfombra resultante
And using a crochet needle of size 15... this is the resulting carpet




:-)

1 comentario:

  1. Molt xula Carol! :) Per aquí ja tenim ganes de veure la que faràs amb els grisos també!
    Una abraçada

    ResponderEliminar