viernes, 17 de mayo de 2013

Y.. reciclamos unos pantalones para hacer una bolsa para el portátil !

Senyores, Senyors... el meu cul m'ha declarat oficialment la guerra! 
Tinc uns quants pantalons que no em tanquen...!!! jajajja

En fi, alguna cosa n'hi havia de fer! No m'agrada llançar roba si abans li puc donar un nou ús...
Pensant, pensant, vaig recordar que no tenia bossa per al meu mini portàtil de 13''
(la que tenia era d'un portàtil més gran i és tot un trasto per a portar-hi el meu). 

Després de molt barrinar vaig arribar a una solució que més o menys em va convèncer,
i aquest n'és el resultat! Què us en sembla? 
Podria estar millor, però per ara n'estic força contenta !

Señoras, Señores... mi culo me ha declarado oficialmente la guerra !
Tengo unos cuantos pantalones que ya no me cierran.. !!! jajjaja

En fin, algo tenía que hacer con ellos! No me gusta tirar la ropa si antes puedo darle un segundo uso...
Total, pensando pensando, recordé que no tenía bolsa para mi mini portátil de 13''
(la que tenía era de un portátil más grande y es muy aparatosa para llevar el mío).

Después de darle mucho al coco llegué a una solución que más o menos me convenció, 
y éste es el resultado! Qué os parece?
Podría estar mejor, pero por ahora estoy más que contenta !



Com haureu pogut observar, vaig utilitzar dos pantalons.
Uns eren uns texans de pota mega ample (quins records...!)
i els altres uns pantalons blancs, també tipus texà.

El detallet dels mega botons quadrats de coco m'encaaaanta

Como habréis podido ver, utilicé dos pantalones distintos:
unos tejanos de pata mega ancha (qué recuerdos...!)
y unos pantalones blancos, también tipo tejano.

El detalle de los cacho botones de coco cuadrados me encaaaaaanta !!!!

:-)



I doncs, com vaig fer aquesta bossa taaaaaaan xula? XD
Primer amb part dels camals dels texans. Amb ells vaig fer l'espai on encabir el portàtil.
Bàsicament va consistir en posar camal amb camal 
(eliminant prèviament els baixos), 
doblegar més o menys per la meitat, cosir els laterals, i girar.
Tot això, amb compte de deixar una alçada apropiada per al portàtil.

Y bien, cómo hice esta bolsa taaaaaaaaan chula? XD
Primero con parte de las perneras de los tejanos. Con ellas hice el espai donde poner el portátil.
Básicamente consistió en poner pernera con pernera
(cortando previamente los bajos),
doblar más o menos por la mitad, coser los laterales, y girar.
Todo ello con cuidado de dejar una altura apropiada para el portátil.



Un cop fet això, a la part superior hi vaig cosir part d'un camal dels texans blancs
(havent-lo tancat prèviament pels costats de la manera habitual).
Col·locar els botons de coco, fer els traus...

Una vez hecho, a la parte superior le cosí parte de una pernera de los tejanos blancos
(habiéndola cerrado previamente por los laterales, de la forma habitual).
Colocar los botones de coco, hacer los ojales...



Amb l'altre camal dels texans blancs em vaig crear la tira de la bossa.
Va quedar un pèl curta per al meu gust, però clar... 
una és baixeta i el pantalons estaven a la meva mida!
Què hi farem! jejej 

I amb la part restant del primer camal blanc, vaig crear una tira 
per a "estilitzar" la unió entre el texà blau i el blanc
(bàsicament tapar-la i deixar-ho ben acabadet).

Con la otra pernera de los pantalones blancos me hice el asa de la bolsa.
Quedó algo corta para mi gusto, pero claro...
una es bajita y los pantalones estaban a mi medida!
Qué le haremos! jejej

Y con la parte parte sobrante de la primera pernera blanca me hice una tira
para "estilizar" la unión entre el tejano azul y el blanco
(básicamente cubrirla y dejarlo bien acabado).



Unim la tira a la bossa i... tatxaaaan !!!!

Se une el asa a la bolsa y... tachááááaáán !!!




:-)

No hay comentarios:

Publicar un comentario