lunes, 8 de julio de 2013

Quilt sorpresa: Primer objetivo!

Aviam, que ha passat una eternitat des del meu últim post...
Arriba l'estiu i, qui ho diria, tinc menys temps que mai !!! 
He estat liada amb uns quants treballets, el més recent: 
hem muntat un hortet a casa !! Aviam si un dia d'aquests us l'ensenyo :) 
Avui la cosa serà molt més pim pam...
Ho veiem? 

A ver, que ha pasado una eternidad desde mi último post....
Llega el verano y, quién lo diría, ¡¡¡tengo menos tiempo que nunca !!!
He andado liada con varios trabajitos, el más reciente:
hemos montado un huertecito en casa !! A ver si un día de estos os lo enseño :)
Hoy la cosa será mucho más pim pam...
¿Lo vemos?...





Al juny em vaig apuntar al quilt sorpresa organitzat per les noies d'Authen-tic.
Per a variar, haig de confessar que vaig un pelíííííííín endarrerida, 
però vaja, aquest és el resultat del primer objectiu. 
Maco, oi?? Els meus primers vols de l'oca !
Ara aviam si em poso les piles amb el segon objectiu....
que el van enviar aquest divendres i encara no m'hi he posat!!
Ja us aniré ensenyant l'evolució 
;-)

En junio me apunté al quilt sorpresa organizado por las chicas de Authen-tic
Para variar, debo confesar que voy un pelíííííííííín atrasada,
pero vaya, este es el resultado del primer objetivo.
Bonito, verdad? Mis primeros vuelos de la oca!
Ahora a ver si me pongo las pilas con el segundo objetivo... 
que lo mandaron este viernes y aún no he empezado con ello !!
Ya os iré enseñando la evolución 
;-)


No hay comentarios:

Publicar un comentario